femeia tunata

nu e la fel de sexy ca aia fulgerata…

aseara in statia de autobuz una dintre muritoare a pozat pentru ultima data. de cum a lovit-o traznetu, toti am sarit si am buzunarit-o in timp ce o jeleam discret, deci deloc.

in buzunare avea 20 de euro, 1200 lei si prezervative.

am luat banii si am dat prezervativele de pomana unui batran orb.

apoi am atins-o pe sani, erau super misto, tari, fierbinti de la traznet. unul dintre noi chiar i-a bagat si un deget in cur, a zis ca sfaraie. pe cand sa fac si io asta, hop si politia.

ploua cu galeata asa ca nu au coborat din masina pentru vreo 15 min, dar strigau la noi s-o lasam pe doamna in pace ca e victima.

am ajuns acasa ud fleasca, dar viu.

nevasta-mea era goala in pat, dormea de mult. silicoanele ii straluceau in noapte, erau fosforescente. in jungla ar fi arata ca niste ochi de dinozaur. in pat aratau ca doua pietre pretioase de jad.

jad, iad, barlad..cui ii pasa? m-am lasat in pula goala si am sarit intre tatele ei, slalom per sloboz…

Lasă un răspuns

