of tu, rihanna

tatal nostru carele esti in ceruri:

precum imi doresc asa sa fie…sa intru usor in incaperea in care doarme rihanuta…ea sa fie goala si eu sa fiu nesatul…sa adie incet pe nari ca un calut in pajiste…eu sa fiu inclestat ca imparatul verde, erect ca everestul si umed ca oceanul pacific baga-mi-as in el peste mic, pestisorul roz si zvacnind a puls al rihanutei…ea cu fundul in sus, semiexpus ochiului meu ca un teleobiectiv de pozat fantome…ma apropiu usor, dar usor mah…si ii respir ca un tigru in cur…ea simte barbatia iesindu-mi pe nari si zambeste in somn ca indianul in tufa la vederea unui scalp proaspat spalat…cobor cu respiratia inspre pestisorul ei de aur dar negru…imi inghit respiratia deodata cu medalionul de carnita a rihanutei…ea si sufletelul ei roz sunt in gura mea de paraleu pus de concediu…nu se trezeste, dar mi se manevreaza in gura…ii respect ritmul si ii dau contre prin milostivenia limbii…intru in ea cu limba si raman acolo, caci in ea imi gasesc eu pacea doamne…ies cand aerul devine pretios si rihanna inecacioasa ca apa sfintita…

doamne stiu ca tu o sa ma sprijini in continuare si ca mi-o voi fute pe rihanna in combinatii astrale de umeri craci lustra televizor atarnare molfaire inghitire amintiri coviltire cimitire palmuire psalmuire rastiginire (pardon), a mea fie imparatia rihannei acum si-n pozitia pozitiilor…

Lasă un răspuns

