e vara, dorm gol

da, da, ca si voi fetelor si mie imi place sa dorm gol sau goala, dupa preferinte.

ma asez in pat, trag usor tricoul de pe corpul meu ferm si adulmec prin pori noul meu statut.

apoi ma las intr-o rina si fortez lenjeria sa imi cada, tot de pe corpul meu ferm.

apoi o rog pe bunica sa iasa de dupa dulap si sa mearga la ea in camera. e a nu siu cata oara cand face asta…

dupa care scot din arhiva o poza cu Tracy Lords citind Scrisori catre fiul meu a lui Liiceanu. puterea conflictului vizual ma nauceste instantaneu si adorm ca lovit de caldura.

in lumea mea nu exista oameni buni sau rai, ci doar bagaboante si scriitori care se dau cu crema in fatza copiilor, bleah….

Lasă un răspuns

