virginele, creaturi ieftine

e clar, sunt unii care prefera copiii. bravo lor, copiilor.

dar ce ne facem cu obsedatii de virgine, cei care vor sa fie primii in viata cuiva si implicit sa o creasca?

de unde pana unde o copchila aroganta, ametita si machiata excesiv dar virgina e atractiva ca experienta sexuala? nu mai zic de actul in sine identic la accesorizari cu futaiul pe stop, dar cu icnetele fetei si tehnici de clisma.

bleah… de ce mi-as dori asa ceva in loc sa am parte de experienta uneia care e sora cu pula nu abia se cunosc…?!  de ce sa-mi privez pula de dragoste, gingasie si profesionalism…?! ca sa am parte de priviri de ura, urlete de durere si implicit o parasire dubioasa pentru ca fata odata ce a dat de pula si-ar da cu ea si la subtiori…?! din iubire in nici un caz. din iubire imi fut o verisoara sau o matusa…

virginitatea este cel mai prost si inchipuit produs introdus in comertul mondial. barbatii l-au supraestimat si au confundat experienta deflorarii cu placerea proprietatii, adevarata miza tintita de stramosii nostrii.

astazi cred ca esti doar ghinionist si iti multumesc daca ajungi sa dezvirginezi.

inca o data, multumesc tuturor celor care le-au dat cep si au fost parasiti pentru mine😉

nu va faceti iluzii: fetele se lasa deflorate nu de cel mai bun ci de cel mai usor de parasit pentru a incepe viata in slujba pulii…

Un răspuns to “virginele, creaturi ieftine”

  1. ah, nici eu nu puteam zice mai bine!😉

Lasă un răspuns

