cica pastele sunt mancarea saracului…

hmmm, atunci inghititul de sloboz de catre iubita o fi:

a) o placere

b) o placere masculina

c) o datorie de onoare in cinstea mamei ei,  care nu a facut-o niciodata

?

6 Răspunsuri to “cica pastele sunt mancarea saracului…”

  1. eu zic ca iese cu cearta. cu din alea: placerea a fost de partea mea! ba nu, de partea mea! dar, va rog, lasati-ma sa va contrazic, bunule domn, am avut toata placerea…etc😉

  2. gogaltz Says:

    :))) do u kiss ur mother with that mouth…?!!

  3. why not? she kisses me with THAT mouth, too.🙂 I have a cool mom, yes.😉

  4. gogaltz Says:

    🙂 daca ne-am cunoaste ti-as saruta…mana😉

  5. nu ti-as recomanda. cine stie pe unde-a fost…:)

    • gogaltz Says:

      o mana spala pe alta, dar cu gura lucrurile nu stau la fel😉
      de fapt o gura spurca pe alta…s-a rezolvat misterul.

Lasă un răspuns

